Wednesday, April 13, 2011

Tabahnya Wanita Ini

Aku...kehidupan ku tidak menarik cuma aku pernah melalui saat2 yg membahagia dan saat2 yang paling getir..kini aku sedang belajar dari segala kesilapan..untuk menjadi insan yang benar2 tabah dan berjaya dalam hidup. Hati ku kini sedang dimiliki dan tiada siapa pun yang boleh memisahkan ku dari tiga insan ini..Ameer, Putri & Firdaus

Sayu dan tersentuh hati umi bila baca kisah2 blogger ini, setelah berpisah dengan suami..dia amat2 tabah membesarkan 3 orang anak yang masih kecil..hendak beli bateri kereta untuk keperluan pun dia terpaksa menjual barang2 di dalam rumah..dengan keadaan anak2 tersayang yang masih belum mengerti tapi memahami...terlebih lagi semuanya berlaku kerana orang ketiga...luahan hatinya...

Pelbagai rintangan saya lalui sendiri. Airmata jika dikumpul akan terbina sebuah tasik…
pelbagai halangan saya hadapi..mmg sukar pada mulanya..
sebenarnya sukar kehidupan saya sebelum awak talakkan dan selepas awak bermain cinta dgn perempuan itu.

Dari keperitan mengandung, smpi melahirkan..hinggalah Anak kita boleh bertatih
Sy hadapi sorang2…sy cuba tidak utk mengalir airmata…
Sy gagah berdiri utk kegembiraan anak2 kita…
Sy cuba sangat…tidak terlalu mengikut perasaan yg terluka..
Sy cuba rawat luka itu
Sy hentikan pendarahan dgn sendiri,
Sy balut sendiri

tak terkata bila baca rintihan hatinya..semoga Allah memberikan ketabahan dan umi percaya dia mampu menghadapinya..


Antara barangan untuk dijual

0 comments:

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia iris sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Blog Archive