Images

Ahnaf The CicakBoy

Assalamualaikum dan selamat tengahari
 Who am I? I'm Ahnaf The CicakBOy...
 Muka selamba je...sebab cicak tu dalam plastik, abi yang tangkap dan biar dia main

Sebenarnya umi pernah terbaca pasal hukum bunuh cicak dan bila umi cari, umi jumpa ayat dibawah
Tidak ada hadith Nabi s.a.w. yang menyatakan bahawa membunuh cicak pada hari tertentu akan mendapat ganjaran pahala, cuma digalakkan ummat Islam supaya membunuh cicak dan diberikan ganjaran pahala kerana mengikut sejarah cicak adalah haiwan yang jahat dan bertujuan memberitahu kepada kaum kafir Quraisy bahawa Nabi s.a.w. sedang bersembunyi di dalam gua untuk memudahkan mereka menangkapnya, tetapi kuasa Allah S.W.T. mengatasi segalanya. Nabi s.a.w. tidak berjaya ditangkap oleh kaum kafir Quraisytersebut.
 Ni la cicak yang jadi mangsa tu..habis di picit samapi lemas
 nazirah yang takut2 berani...tapi nak interfrem jugak...
 kakak, senyum la sikit, jangan stress
 Ni plak dinner malam tadi...roti yang dijadikan roti bawang putih dan sup cendawan berudang
 banyakkan udang dalam sup tu...saja nak bagi yang tengok2 tu terliur..hehe
moral of the story : jangan membazir roti ni...dan sedap tau...

2 comments:

ady said...

as-salam siti
sukanye dia main2 dgn cicak...tak geli ke anak siti tu...kalau abg ady mmg geli dgn cicak...Eeeeeee!!!!

Salam Abg Ady,
geli jugak tapi berani sebab cicak tu dalam plastik...kalau ikut siti memang geli sgt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers