Friday, July 1, 2011

Happy Birthday Muhammad Ahnaf

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Minggu ni umi asyik buat entry pasal hari lahir je kan? Nak buat macam mana birthday suami dan anak2 umi selang 1 hari je antara satu sama lain...suami umi diapit...so minggu ni minggu birthday je la..hari 1hb Julai ni..Muhammad Ahnaf, anak kedua umi genap setahun..rasa sekejap je masa berlalu..umi masih anggap ahnaf ni baby...doa umi dan abi serta kakak untuk ahnaf....

Segala puji bagi Allah, yang awal tanpa yang awal sebelum-Nya, yang akhir tanpa yang akhir sesudah-Nya. Mahasuci AsmaNya, Mahatampak AnugrahNya.

Ya Allah. Sampaikan shalawat kepada Muhammad dan keluarganya. Shalawat yang awalnya tidak terbatas, yang batasnya tidak berujung, dan akhirnya tidak berhingga.

Ya Allah. Anugerahkan kepadaku kelangsungan hidup anakku, panjangkan usianya, sehatkan badannya, akhlaknya, agamanya, sejahterakan jiwa dan raganya, alirkan rezekinya melalui tanganku, anugerahkan kepadanya kecerdasan akal dan kebeningan hati.

Bantulah aku, mendidiknya, berbuat baik kepadanya dari sisiMu. Jadikan anakku, mendekatiku, menyayangiku, mencintaiku. Jadikan anakku, orang yang baik dan takwa, yang punya pandangan dan pendengaran yang taat kepadaMu, yang mencintai dan setia kepada kekasihMu, Muhammad.

Berikan semua itu dengan petunjuk dan rahmatMu, berikan kepada kami apa yang terbaik di dunia dan akhirat. Amin

Selamat ulang tahun anakku



Ahnaf peluk kakak, sayang kakak ya


Kakak pun sayang ahnaf juga




Gelak tawa ahnaf pelengkap hidup keluarga kecil kita

Comel tak Ahnaf tido?

0 comments:

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia iris sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Blog Archive