Monday, December 19, 2011

Tergoda tak? Simple je...

Assalamualaikum dan selamat malam



Malam ni umi saja nak masuk entry ala2 mengoda..mana tau ada yang tergoda...jap lagi tentu dapur berasap dan bau maggi kari..hehe..terangkat dan baunya...menyelerakan....tu belum makan lagi..kalau dah makan, tak toleh kiri kanan dah...tapi umi tak la masukkan resepinya, bukan susah pun cuma rencahnya umi tambah...cer tengok betul2



cantik tak telur dan udang tu ber'posing' sakan....hari ni sebenarnya umi kena hadir kursus dan lewat gak nak masukkan entry..esok pagi la umi masukkan agar sesuai dengan suasana...boleh gitu?...hentam saja la labu...



Sebenarnya makan maggi ni di kala teringin...dan nak sesuatu yang simple dan cepat siap..memandangkan perut yang dah nyanyi lagu rock sebab lapar sangat konon..(cakap je la kuat makan, kan senang ye tak?)...ok la, nak siapkan kerja2 yang tertangguh jap..kita jumpa esok pagi la ya...assalamualaikum

4 comments:

Liza said...

perggghhh mmg mengancam la...maggi rebus satu, telur mata letak atas....hihihihi

Lady Rina said...

memang tergoda....yummy!!!

Princess Diana said...

sedapnya!!!!

umi's cup cake said...

kak liza, lady rina dan princess diana,
apa tunggu lagi, jom masak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers