Thursday, April 14, 2011

Crazy Chocolate Cake 2


kali ni umi buat versi cup cake pulak...sebenarnya nak mem'balas' pemberian jiran umi..segan la nak bagi bekas kosong walaupun sebenarnya jiran umi tak kisah pun..umi je tak sedap hati...satu adunan ni dapat dalam 10biji je..kalau nak lebih kena buat 2 adunan @ lebih la...bahan2 yang amat mudah dan senang..yang paling penting, tak guna telur...nak buat pun sekejap je dah boleh bakar...yang lebih, untuk bekal dibawa nazirah..ahnaf pun suka makan..habis sebiji dia sorang je..tak padan kecik, lambat skit mula la bising..hehe..tapi bahasa dia la...ok kalau nak resepi boleh la amik kat sini ya..cuma versi cup ni, masa bakar kena la kurangkan kepada 20-25 minit, ikut kesesuaian oven dan saiz cup..umi guna cup saiz m..selamat mencuba..

sedapnya, moist sangat

2 comments:

Hanieqha said...

sodap nyee..

singgah blog u too..

:D

umi's cup cake said...

sila amik seketul..sedap...

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia iris sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Blog Archive