Images

Maaf dipohon

Cak!!!Lama betul geram dengan lempeng tu kan? Umi agak sibuk sikit...banyak yang nak dikongsi cuma belum ada kesempatan...selain kesibukan yang melanda, mood pun agak ke laut...tu yang main cak....cak dari laut macam ikan tu...akan usaha meng'update' sebaik yang mungkin walaupun info dah basi ya...ok la, tengok la gambar laut ni dulu sebab rasa bersalah tak kongsi apa2...salam sayang dulu dari umi

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Cak! cak! baaa.... :)) sabar menanti..:)

hehe...sabar.....saya pun x sabar

Labels

ahnaf (38) aiskrim (11) apam (7) Ayah (3) Ayam (40) bekal (14) birthday (34) biskut (19) buahan (47) Bubur (13) Coklat (27) cup cake (20) Cuti2 (11) daging (23) Entah (22) Follower (5) GA (18) Info Rumahtangga (5) kek (96) Kenangan (25) kuih (52) lain (61) lepat (1) Majlis (10) makan2 (46) Makanan Laut (44) mee (23) minuman (13) Muffin/Cup Cake (44) murtabak (6) nasi (43) Nazirah (65) NGM8 (5) piza (4) Potluck (4) puding (28) rojak (3) Roti (38) Sayuran (78) sup (36) Telur (11) Tempahan (9)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers