Wednesday, October 29, 2008

Raye 2008

Hari raya tahun ini amat bermakna untuk kami memandangkan kami akan menyambutnya 'bertiga' berbanding tahun sebelumnya. Siti Khairatul Nazirah satu nama kecil yang membawa seribu makna dalam hidup kami. Kelahiran yang tidak di duga pada 27 Jun 2008 iaitu sehari sebelum hari lahirku... awal sebulan dari jangkaan. Dengan seberat 2.65kg, jam 5.05 pagi si kecil ini sudah tidak sabar untuk dijemput ke dunia. Kelahiran yang membawa seribu rahmat, InsyaAllah. Doakan kebahagian keluarga kecil ini.

Wednesday, October 22, 2008

Usia 4 bulan




Ha...nazirah mula meniarap pada usia 4 bulan...kelakar jugak la masa dia macam marah bila susah nak pusing...tapi umi dan abi dia ni kuat bagi semangat...so akhirnya berjaya...senyum tak lekang dibibir si kecil ni..suka sangat bila di'agah'...rasa penat berkerja pun hilang..nikmat dunia kan?...gambar yang last tu plak semasa nazirah dengan atok..bergaya dengan baju yang ayah belikan..macam princess...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers