Senarai Kek Pilihan

Kek memang menjadi kegemaran Anak-anak umi; Umi's Cup Cake.

Pelbagai Jenis Sayuran

Buntu Kadang-kadang memikirkan tapi anak-anak umi mesti makan sayur.

Pelbagai Menu Nasi

Malaysia kaya dengan pelbagai menu nasi...meh tengok yang umi dah cuba

Pelbagai Menu Ayam

Anak-anak dengan ayam memang suka..dan terikut upin ipin...

Pelbagai Menu Roti

Umi paling suka dengan bau roti yang panas-panas...memang suka.

Thursday, August 12, 2010

Dua Bulan


cukup umur ahnaf 40hari jadi dengan lafaz bismillah, rambut ahanf selamat dicukur oleh suami umi...sayang tapi takpe la budak lelaki kan? kalau perempuan, tak best gak...ok, kat bawah ni gambar rambut ahnaf sebelum dicukur sebagai kenangan umi...

dan hasil dari cukuran rambut...maka wajah ahnaf jadi macam ni....

cute tak saya?
nazirah yang sentiasa tak nak berenggang dengan adiknya..pemberi semangat kot....

kesian ahnaf, sampai tertido lepas dicukur...tengok la, tido pun macam orang dah 'besar'..ish3x..anak umi dan abi....

Wednesday, August 11, 2010

Usia 2 Bulan : Ahnaf dah botak

Ini adalah gambar sebelum proses pencukuran rambut ahnaf bermula..macam mana rupa ahnaf kalau botak ya?

Nak tengok? Inilah hasilnya...hehe..lain macam plak rasanya...tengok dan nilai sendiri la ya



Ha ni plak aksi akak nazirah yang tak jemu teman ahnaf lepas dicukur..excited



Akhirnya ahnaf tertido..kesian penat sangat agaknya

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers