Senarai Kek Pilihan

Kek memang menjadi kegemaran Anak-anak umi; Umi's Cup Cake.

Pelbagai Jenis Sayuran

Buntu Kadang-kadang memikirkan tapi anak-anak umi mesti makan sayur.

Pelbagai Menu Nasi

Malaysia kaya dengan pelbagai menu nasi...meh tengok yang umi dah cuba

Pelbagai Menu Ayam

Anak-anak dengan ayam memang suka..dan terikut upin ipin...

Pelbagai Menu Roti

Umi paling suka dengan bau roti yang panas-panas...memang suka.

Sunday, April 25, 2010

Makan apa tu?


Muka nazirah ketika bfast di sebuah restoran kat seri gombak ni...restoran 24 jam ni terletak berhampiran dengan pasar besar taman seri gombak..senang skit, lepas bfast boleh la beli barang keperluan rumah skit...seronok tengok nazirah makan dengan penuh selera...umi dia pun sama gak...masa untuk tembam kan diri la katakan....jemput makan nasi lemak ni...fav. nazirah tau...


Friday, April 16, 2010

Si tudung pink

comel tak nazirah pakai tudung? entah apa mimpinya, minta dipakaikan tudung...layan je la...siap naik basikal lagi...masa makan pun tak nak buka tudung tu...ikut la sayang...asalkan bahagia...Semoga sayang umi, nazirah jadi anak yang solehah..amin.

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers