Friday, July 31, 2009

Family Trip To Cameron Highland



Meriah kan? Seronok pergi ke cameron dengan famili. masa ni nazirah baru 13 bulan atau 1 thn 1 bln. sejuk...tak yah cakap la..best dapat kumpul ramai2..shopping sama2...di kebun teh boh tu, rasa macam kat oversea plak..hehehe..tak payah cerita banyak2..tengok gambar pun dah tau seronok kan?kat bawah ni lagi gambar kat sana....

Tuesday, July 28, 2009

Bukit Tinggi

Sekarang ni adalah gambar masa ada workshop kat Bukit Tinggi...



Ni kat taman arnab..khusyuk nazirah



Seronok nazirah dapat tengok angsa tapi yang tinggal hanya warna putih je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers