Images

Usia 9 bulan

Ada 2 peristiwa pasal nazirah bulan ni...
Pertama....buat julung kalinya nazirah kena demam campak...kesian minum susu pun kurang...baring je...sedih pun ada...pergi hospital tawakal, sebelum tanda2 demam campak mula kuar..doktor amik darah...nak menitis air mata tengok nazirah menangis...doktor tak pasti demam apa...tapi bila dah 3 hari baru tau demam campak....menyesal jugak la pergi ambil darah...tapi sayang punya pasal, redha je..bak kata pepatah, mencegah adalah lebih baik dari merawat...


Kedua...pengalaman yang best sebab bawa nazirah berjalan-jalan di Melaka...masa tu ada program dan duduk di Hotel Seri Costa...not bad la hotel tu...yang paling best, berhampiran adalah Menara Taming Sari...kalau ada mykad kena bayar RM10 seorang...ok la...dapat la tengok kawasan sekeliling...kat bawah ni, aksi2 masa kat Melaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers