Senarai Kek Pilihan

Kek memang menjadi kegemaran Anak-anak umi; Umi's Cup Cake.

Pelbagai Jenis Sayuran

Buntu Kadang-kadang memikirkan tapi anak-anak umi mesti makan sayur.

Pelbagai Menu Nasi

Malaysia kaya dengan pelbagai menu nasi...meh tengok yang umi dah cuba

Pelbagai Menu Ayam

Anak-anak dengan ayam memang suka..dan terikut upin ipin...

Pelbagai Menu Roti

Umi paling suka dengan bau roti yang panas-panas...memang suka.

Sunday, August 31, 2008

Usia 2 Bulan

Gambar ini diambil masa nazirah dan umi dia selamat sampai ke Taman Seri Gombak. Alhamdulillah, perjalanan dipermudahkan. Cuaca pun tidaklah terlalu panas. Nazirah pun banyak tido masa dalam perjalanan.

Sekarang ini cuma perlukan masa untuk mencari pengasuh nazirah. Nursery yang asalnya didaftarkan nazirah telah penuh. Moga2 Allah permudahkan pencarian kami. Puas juga kami bertanya, yelah...baru duduk di taman ni tak sampai setengah tahun kan.


Saturday, August 2, 2008

Usia Sebulan

Nyenyaknya dia tido...masa ini kami baru balik dari klinik. Nazirah kena cucuk untuk sebulan. Penat sangat dibelek oleh nurse kat situ. Glamour kejap sebab nurse kat klinik tu, kawan2 nenek dia. Umi kena marah dengan nurse sebab berat nazirah kurang dari sepatutnya... Badan nazirah plak merah2. Kulit sensitif sikit, cuaca panas masa tu.


Ni plak gambar2 nazirah yang lain :-


Berapa usia Nazirah?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Kasih Sayang Kita Telah Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berapa usia Ahnaf sekarang?

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers